fredag den 30. december 2016

Det ønsker vi os til gæsteværelset


Noget jeg og Casper har talt om længe, det er at få en seng inde i vores gæsteværelse.
Eller gæsteværelse og gæsteværelse. Det er mit kontor, men der er plads til en seng.
Det skal selvfølgelig ikke være en dobbeltseng.

Men enten en enkeltmandsseng eller en, hvor den kan laves om til to senge.
Jeg vil gerne have, at der på sengen skal ligge fint sengetøj, så sengen altid står klar. Det ser nemlig pænt ud, når sådan en seng står redt. Men så vil jeg også gerne have nogen fine pyntepuder.

Hos Ilva har de et stort udvalg af senge
De har blandt andet elevationssenge. Jeg og Casper har selv elevationssenge, og det er jeg så glad for. Mit hoved ligger en lille smule højere. Når jeg fx sover et andet sted, så bliver jeg nødt til at ligge med to hovedpuder, da jeg ellers synes, at mit hoved lukker for langt nede, og så kan jeg ikke sove. Og så synes jeg, at jeg ligger dårligt med to hovedpuder. Så jeg kan i hvert fald ikke undvære min elevationsseng.

Dengang hvor vi havde fjernsyn inde i soveværelset, der var det også godt at kunne sætte sengen op, så jeg sad lidt op, når jeg så fjernsyn.

Nå, men jeg og Casper er i hvert fald på udkig efter en seng til gæsteværelset.
Ilva har virkelig mange fine senge. Jeg har allerede fundet et par enkeltmandssenge, som kunne være et godt bud til en seng i gæsteværelset.

Men jeg vil selvfølgelig gerne ud og kigge på dem i en fysisk butik først(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar