onsdag den 23. november 2016

Denne serie ønsker jeg mig også


En serie som jeg også ønsker mig i julegave, det er The Mentalist sæson 7

Jeg elsker The Mentalist. Desværre er denne sæson den sidste sæson i serien.
Øv. Jeg har været vild med serien lige fra, da jeg så den for første gang.
Jeg elsker Janes personlighed. Og så er han ufattelig god til at læse folk.



Jeg elsker serier, hvor de skal opklare mordmysterier.
Jane gør lidt det, der passer ham, og det er lidt det, der er det sjove.
Man ved aldrig helt, hvad han finder på. Han er altid rolig, selv i alvorlige situationer,
hvor han fx står i en farlig situation.

Hvis I ikke har set The Mentalist før, så kan jeg klart anbefale jer at se den.
Både jeg og Casper er helt vilde med den.

Har I set The Mentalist før(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar