torsdag den 24. november 2016

Årets første julefrokost


På lørdag skal vi til julefrokost med de andre i andelsboligforeningen.
Det er første gang, at vi skal med til en af de årlige middage med boligforeningen.

Jeg er lidt nervøs. Hvad hvis der nu ikke er noget mad, som jeg kan lide? Jeg er ret kræsen.
Det er altid det, som jeg tænker på, når vi skal til en middag, hvor jeg ikke ved, hvad der vil blive serveret.

Men det bliver hyggeligt. Det plejer det altid at være, når vi er sammen med de andre fra boligforeningen.
Jeg kan godt lide, at der er sådan arrangementer. Det er ikke kun middage, som der bliver holdt.
Vi har mødtes til haveaftener, hvor vi bagefter har fået kaffe og kage.



Vi skal også til endnu en julefrokost i år. Det er ved Caspers forældre.
Casper skal vist også til julefrokoster med arbejdet og flagfootball i år.
Nogen gange bliver det også i januar.

Hvis I gerne vil følge mig og se billeder, som jeg ikke altid får vist herinde, så kan I følge mig på Instagram, hvor jeg hedder dyregladpige, og på Snapchat hedder jeg også dyregladpige

Så I skal være mere end velkommen til at følge mig der(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar