onsdag den 12. oktober 2016

To søde kattekillinger


Min mors kat har fået killinger igen. Så hun var blevet gravid, mens hun stadigvæk havde de andre. Men nu er hun blevet steriliseret. De to gange Cake har været gravid, der har man ikke kunne se det rigtig på hende. Da Nala var gravid, der var man ikke et sekund i tvivl om, at hun var gravid. Og man kunne følge med i, at hun voksede og voksede.

Så da min mor skrev til mig, at Cake havde født anden gang, så blev jeg vildt overrasket. Havde ingen af os regnet med. Men hun er nu blevet steriliseret.
Min mor har valgt at beholde den ene killing. Cake fik tre killinger. Den ene døde. De to andre overlevede. Den ene er blevet solgt, og min mor har så beholdt den sidste selv.
Det er en hankat. Men han skal neutraliseres, når han bliver gammel nok.

Nå, men Cake fik altså disse to smukke killinger.

Og det var dem, at dette indlæg skal handle om.

Min lillesøster har kaldt dem for Conrad og Einstein. Det er Einstein, som de har beholdt.
Conrad er kommet hen til en god familie. Så de er begge i gode hænder.



Conrad



Einstein



Einstein er ham, der står oppe på kanten af kurven, og Conrad er ham, der er nede i kurven.



Einstein er ham udenfor kurven, og Conrad er ham indeni kurven.



Conrad



Conrad er ham til venstre, og Einstein er ham til højre.



Igen er Conrad ham, der er til venstre, og Einstein er ham, der er til højre.



Einstein

De var simpelthen så sjove at tage billeder af. De var nogen små krudtugler, som var nysgerrige med alt. De kunne simpelthen lege med alt.

Einstein kan heldigvis lege med sin mor, Cake, og med min mors hund, Vaks. Vaks elsker at lege. Og killingerne har leget rigtig meget med Vaks.

Men nøj, hvor var disse killinger dog søde. Det er alle killinger selvfølgelig.
Men ja, var helt vilde med disse her.

Sådan to små ballademagere(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar