mandag den 31. oktober 2016

Stort udvalg af lamper


Jeg elsker lamper
Forstået på den måde, at jeg er vild med det, som en lampe kan gøre ved ens hjem.

Vi har for et par dage siden fået en lyskæde. Den har vi liggende i vindueskarmen, hvor den er snoet rundt om de billeder, som vi har stående af babyerne. Det ser så hyggeligt ud, når de er tændt.

Vi har dem fx tændt, når vi spiser aftensmad, og når vi ser fjernsyn. Det giver en hyggelig stemning.

Hos Ilva har de et stort udvalg af lamper her i blandt lyskæder. Jeg er vild med flere af deres lyskæder. Og de billeder de har brugt med lyskæderne, de giver ligesom en ide om, hvad man fx kan bruge ens lyskæde til. Jeg elsker sådan noget inspiration. Man får et meget bedre billede af, hvad man fx kan bruge en lyskæde til. Når jeg tænker på lyskæde, så er det en der bare hænger over en dørkarm eller sådan noget, men en lyskæde kan bruges til mange ting.
Man kan bruge den til det, som vi har brugt den til.

Vi har også talt om at købe en lyskæde mere, som vi kan have liggende rundt om vores kalenderstage til jul. Det vil se super godt ud.

Så det er kun fantasien, der sætter grænser for, hvad man kan bruge en lyskæde til.

Har I nogen forslag til, hvad man kan bruge en lyskæde til(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

1 kommentar:

  1. Flot ny Header du har fået :-)
    Jeg er også vild med lamper og stemningen de giver.
    Ønsker jer en god uhyggelig Halloween aften :-)

    SvarSlet