torsdag den 6. oktober 2016

My Burberry Black parfume og Burberry nøglering


Jeg har været så heldig at vinde en konkurrence igennem Matas.

Jeg har vundet den nye My Burberry Black parfume og en Burberry nøglering.



Da jeg fik en besked om, at jeg havde vundet, så troede jeg ikke mine egne øjne.
Min første tanke var, at det var en fake besked, men da jeg så læste den ordentlig igennem, så kunne jeg godt se, at det var altså fra Matas. At jeg havde vundet. Jeg havde så svært ved at fatte, at jeg havde vundet.

Jeg elsker mærket Burberry, så det er så vildt, at jeg har vundet.
Jeg er så glad for min nye parfume og min nye nøglering.

Parfumen dufter så godt.
Og duften holder virkelig ved i lang tid.

Så det kan godt betale sig at deltage i nogen af de store konkurrencer, selvom der er mange, der deltager.

Jeg er så glad og taknemmelig for, at jeg vandt(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar