torsdag den 27. oktober 2016

Hvad vil du være, når du bliver stor?


Jeg har ville være mange ting igennem årene. Lige fra dyrelæge til advokat.
En ting jeg dog aldrig har haft i tankerne, det er noget med mad.

Jeg interesser mig ikke for mad overhovedet. Men jeg elsker til gengæld at se madprogrammer. Jeg elsker at se andres passion for mad. Så selvom jeg ikke selv gider lave mad, så er jeg stadigvæk imponeret af, hvad man kan lave med mad. Man kan få en ret til at ligne et helt kunstværk. Og heldigvis er der nogen, der elsker at lave mad. Hvis der ikke var det, så fandtes der jo ikke restauranter osv.

Der findes forskellige madskoler
På disse madskoler kan man uddanne sig indenfor noget med mad.
En af skolerne er Hotel- og Restaurantskolen. Der har de uddannelser lige fra kok til chokoladeekspert.

De har også inde på hjemmesiden opskrifter til lækre retter. De har alt lige fra drinks til desserter. Der er mange af opskrifterne, der ser lækre ud. Der er i hvert fald et par af opskrifterne, som jeg gerne vil kigge lidt nærmere på. Jeg er altid på udkig efter nye retter. Og jeg er ikke særlig glad for at lave mad, men det er Casper til gengæld. Men af og til kan jeg godt selv lide at lave en dessert eller at bage.

Så uanset om du er på udkig efter en uddannelse indenfor mad eller lækre opskrifter, så kan jeg klart anbefale dig at kigge forbi hjemmesiden.

Jeg vil i hvert fald selv kigge videre på nogen af deres opskrifter(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar