torsdag den 27. oktober 2016

Da vi var i London sidste år


Sidste år var jeg og Casper i den skønne storby London

Jeg har ikke haft vist jer billeder af vores tur. Da vi kom hjem fra London, der havde vi haft indbrud.
Og så skulle jeg lige komme mig over det, have pakket ud, og vi skulle melde det til forsikringen, ud og kigge på ny computer til mig, da jeg stod og skulle bruge en på grund af skolen. Så jeg fik ikke fortalt jer om vores tur.

Men bedre sent end aldrig. Så her hører I lidt om den.
Det første vi gjorde efter, at vi havde været henne på vores hotel, det var, at vi tog hen til Mumi butikken, som de har i London. Hold da op, der fik jeg godt nok shoppet. Faktisk fik jeg shoppet så meget, så de andre kunder i butikken kiggede en ekstra gang. Nå, men vi var også oppe i London Eye og så Big Ben. Vi så selvfølgelig også en masse andre ting.

Vi var også på Oxford Street. Sikke en masse skønne butikker. Vi var i Disney butikken og i Primark. Der fik jeg selvfølgelig også shoppet. Så meget at de sutsko, som jeg skulle købe for min søster, de røg ud af kurven på vej hen mod kassen, og det opdagede jeg ikke, så dem fik jeg aldrig købt til hende.

Jeg vil meget gerne til London igen. Der er så meget, som vi ikke fik set. Og jeg er vild med London. Jeg er vild med, at alle er så flinke. De var utrolig flinke derover. Det er noget helt andet end her i Danmark. Folk kom og tilbød deres hjælp fx i metroen, og folk bag kasserne spurgte, hvordan man havde det osv.

Så det bliver i hvert fald ikke sidste gang, at jeg skal til London.

Spies har nogen gode tilbud på ferier til London, hvor der både er hotel og fly med i prisen. Udover det kan man også se de forskellige hoteller. De har et stort udvalg af hoteller i London. Så uanset om du vil bo tæt på Oxford Street eller Big Ben, så kan du helt sikkert finde et hotel i nærheden.
Du kan se ved hvert hotel, hvor langt det er fra metroen. Det gik vi op i, da vi skulle en del med metroen, så vi ville helst kunne gå derhen.

Så hvis I skal til London, så kan jeg klart anbefale jer at kigge forbi Spies og se deres udvalg.

Her er lidt billeder fra vores ferie i London.

















Jeg vil på et tidspunkt også vise jer, hvad jeg fik købt i London. Selvom det nu er over et år siden, at jeg var der, men stadigvæk vil jeg gerne vise jer det.

Nogen af disse billeder er taget med mit spejlreflekskamera, hvor andre er taget med mobilen.

Har I før været i London(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar