fredag den 28. oktober 2016

Anmeldelse af den film, som jeg er med i


Sidste år der var jeg og min lillesøster, Julie til optagelser på filmen En-to-tre-nu!
Vi skulle være statister til en basketball kamp.

Jeg har lige siden gået og ventet spændt på, at filmen skulle udkomme, så jeg kunne se den.
For lidt tid siden så jeg og Casper filmen, og jeg kunne godt se mig og Julie. Nu vidste jeg selvfølgelig også, hvor jeg skulle kigge. Men hvis man ikke helt ved det, så kan det nok godt være lidt svært at se os.
Julie er med to steder, og jeg er med et sted.

Selvom vi "bare" var statister, så var det vildt fedt at se os i filmen.
Men det var også sjovt at få et indblik i, hvordan man optager en film.



Man kan se filmen inde på Blockbuster, og det var også der, at vi så den.
Det er nemt at bruge Blockbuster, og vi har efterhånden brugt det en del gange.

Men hvad synes jeg så om filmen?

Den er okay. Den er ikke dårlig, men den er ikke sådan, så jeg tænker "wow, den skal jeg se igen".
Måske er det, fordi jeg har set filmen A walk to remember, og denne her minder utrolig meget om den film. Så jeg kendte lidt udfaldet. Selvom det jo ikke helt er det samme. Da man i A walk to remember følger fyren efter, at pigen er død.
Og ja, jeg havde næsten regnet ud, hvad den endte med. Og det er lidt ærgerligt. Jeg ville synes, at det havde været fedt, hvis slutningen tog en uventet drejning.
Men nu er filmen baseret på bogen, så de kan jo ikke bare lave slutningen om.

Men jeg synes bestemt, at det er en film, som man skal se. Den er virkelig rørende, og jeg begyndte også at græde et par gange. Men jeg synes, at jeg godt kunne regne ud, hvad der ville ske. Og det er lidt øv. Men der er nogen gode skuespillere med. Den er godt lavet. Så måske er det bare, fordi jeg ikke er så meget til kærlighedsfilm, eller at det er, fordi jeg har set en film, som denne minder meget om.

Men jeg er da glad for, at jeg valgte at se den. Fordi det er da en god dansk film, men super god er den ikke. Men nu er jeg ikke den type, der er vild med sådan nogen kærlighedshistorier. Jeg er mere til krimifilm. Men jeg valgte faktisk kun at se den, fordi jeg og Julie er med. Hvis vi ikke havde været med, så havde jeg ikke set den.

Men den koster 39kr. at leje, og jeg vil sige, at den er de 39kr. værd. Så hvis man er til danske film, så kan den i hvert fald anbefales.

Så som I kan høre, så har jeg lidt blandede meninger om filmen. Men det er stadigvæk en, som jeg kan anbefale at se.

Det var vildt spændende at være med på optagelse. Det synes både jeg og Julie.
Vi har da også været statister igen siden da.

Hvad synes I om filmen(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar