tirsdag den 27. september 2016

Snart tid til julefrokoster


Ja, jeg ved godt, at vi næsten lige er kommet ud fra årets sidste sommermåned, men inden længe så skal folk til de første julefrokoster. Hvis man er den, der skal stå for det, så skal man inden længe have fundet ud af, hvad man skal osv.
Casper plejer at skulle til julefrokost med arbejdet, hvor det er ham, der sørger for, hvad det er, at de skal, og så plejer han også at skulle til julefrokost med sit flag football hold.

Casper og arbejdet plejer at tage ud at spise et sted. Dem fra hans flag football hold, der bestilte de noget mad udefra sidste år. Det tror jeg i hvert fald. Det ene år hvor jeg var med, der blev det holdt hjemme ved en af spillerne, og der stod nogen fra holdet af for at lave mad.
Men jeg tror, at de er begyndt at bestille mad udefra.

Hos Jespers Torvekøkken har de fx en julebuffet
Her hører der alt det mad med, som man normalt befinder med jul og julefrokoster.
Det er blandt andet rugmelsstegt sild, flæskesteg, frikadeller, andesteg, hjemmebagt brød og ris a la mande samt meget andet.



Billedet er mit eget, som jeg tog sidste jul.

Mange vælger at bestille mad udefra, da man slipper for at skulle stå og lave det hele selv.
Nogen vælger efter maden at tage ud og bowle, videre i byen eller bare at blive derhjemme, hvis det altså bliver holdt derhjemme.
Den julefrokost som jeg var med til med Casper, der spillede vi pakkespil bagefter og bare sad og snakkede osv. Det var rigtig hyggeligt.

Når I skal til julefrokost med fx arbejdet, bestiller I mad udefra, eller hvad gør I(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar