mandag den 26. september 2016

Jeg har fået Snapchat


Som altid er jeg altid lidt bagud, når det kommer til det med at få profiler på nettet. Som fx jeg fik sent Instagram. Men jeg er nu kommet med på moden. Jeg har nemlig fået Snapchat.

Ikke fordi jeg helt er inde i det endnu. Men så er det godt, at jeg har mine to søstre til at hjælpe mig med det. Men på min Snapchat kan man følge med i min hverdag. Der er blandt andet billeder fra, når jeg arbejder som skribent, af babyerne, af hvad jeg ser i fjernsynet, og hvad jeg ellers går og laver.
Så hvis I vil have et indblik i, hvad jeg egentlig går og bruger dagen på, så kan I følge mig på Snapchat.

Jeg hedder (kommer helt sikkert som en overraskelse. Ironi kan forekomme) dyregladpige

Så følg mig endelig hvis I har lyst(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar