mandag den 15. august 2016

Vores badeforhæng med Mumitroldene


Inden at vi flyttede ind i vores nye hus, der købte Casper et badeforhæng til mig med Mumitroldene.

Jeg er så vild med det. Jeg synes, at det passer vildt godt ind på vores badeværelse.



Det er en lille tegneserie med Mumitroldene.
Altså det er ikke en hel lang tegneserie på hele forhænget. Klippene eller tegneserien går igen. Hvis I forstår. Er lidt svært at forklare. Men det er simpelthen så sødt.
Og så er det også en rigtig fin både at gøre ens badeværelse personligt.

Og det hjælper mig faktisk mod min OCD, når jeg er i bad.
Når jeg er i bad, der har jeg nogen tvangshandlinger, jeg skal lave.
Hvis jeg står og tænker på alt muligt, så ender jeg nogen gange med at skulle lave det om osv.
Men når jeg så skyller mit hår, der står jeg og kigger på forhænget og kigger på alle detaljerne.
Så glemmer jeg næsten tvangshandlingerne, og så føles det, som om det er hurtigere overstået.
Og det er det sikkert også. Fordi når jeg først begynder at tænke, så er det, at mit hoved får mig til at tænke på, at jeg skal lave det om osv. Så det er godt, at jeg kan stå og kigge på forhænget, fordi så bliver jeg hurtigere færdig med at skylle mit hår, fordi jeg ikke står og får tænkt dumme tanker med, at jeg skal lave det om osv. Så det har faktisk hjulpet mig en del omkring det at gå i bad. Det gør det lettere for mig at gå i bad. For mig er det nemlig ikke "bare lige at tage et hurtigt bad."
Så jo mindre tid det tager for mig at være i bad jo bedre.

Men jeg ville bare vise jer vores nye forhæng, selvom det er ved at være noget tid siden, at jeg fik det af Casper.

Men derfor skulle I alligevel lige se det(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar