onsdag den 17. august 2016

Hjælp til din virksomheds it-drift


Normalt så skriver jeg ikke så meget om computer og it ting herinde på bloggen, men jeg vil gerne lige skrive om hjemmesiden Progressive, som hjælper virksomheder med deres it-drift

Det kan være, at man som mig ikke har styr på alt sådan noget it, og når man har en virksomhed fx en webshop, så hører der ting som it-drift med, og hvis man ikke selv er en haj indenfor det, så kan man netop få professionelle folk til at hjælpe en. Ligesom nogen ansætter en revisor til at hjælpe med virksomhedens økonomi.

De kan blandt andet hjælpe med at sørge for, at din virksomhed er up-to-date, når det kommer til cloud, social videndeling og mobile applikationer.

Jeg og Casper har nogen gange talt om at starte en webshop. Men det er lagt lidt på hylden igen, da vi har haft så travlt med ferie og flytning osv. Men der har vi haft talt om, at hvis vi skulle have en webshop, så fik vi nogen til at hjælpe os med økonomien som en revisor og nogen til at hjælpe os med alt det it som fx sådan et firma som Progressive.

Jeg vil heller hyre nogen til at hjælpe os end, at vi prøver at hitte ud af det selv, hvor vi bruger mange timer på det, og at vi så ender med alligevel at hyre nogen. Hvis vi skal have en virksomhed en dag, så skal det gøres ordentligt, og alle tingene skal være i orden, og så vil jeg heller have hjælp udefra til de ting, hvor man ved, at man ikke er en haj til. Heller få hjælp af professionelle end at rode med noget selv, hvor det ikke bliver udført godt.

Sådan er min og Caspers tankegang i hvert fald.

Uanset hvad kan jeg anbefale jer at kigge forbi denne hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar