søndag den 14. august 2016

En måde at gøre sit hjem mere personligt på


Jeg kan godt lide, når et hjem er personligt. Det ser da også godt ud, når det ligner noget fra et katalog, men jeg kan bedst lide, når det er personligt.

Der er flere måder at gøre ens hjem personligt på. Det kan være ved at have billeder hængende på væggene. Det kan være at have nogen smarte lamper hængende

Ved at have en smart lampe hængende. Det viser lidt, hvem man er. Eller det synes jeg.
Og sådan er det jo med mange ting. At de kan afspejle lidt, hvem det er, der bor i huset.



Denne lampe er jeg personlig helt vild med.
Den vil da være mega fed at have hængende.

Den gør også ens hjem sådan lidt personlig. Fordi det ikke bare er en lampe, som mange har i deres hjem.

Den er forresten lige nu på tilbud inde på Ilvas hjemmeside.
Det var bare et lille tip til jer, der måske er interesseret i denne lampe.

Hvis vi ikke havde haft købt natlamper, så ville vi nok have haft købt disse.
Både jeg og Casper er vilde med lamper, der er lidt anderledes.
Men heller ikke for anderledes. Vi er ikke sådan til lamper i skrigende farver.
Men lamperne må gerne være nogen, som alle ikke lige har.

Hvad synes I om denne lampe(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar