søndag den 7. august 2016

Dagens outfit


I går var vi til Caspers mormors fødselsdag.
Da vi tog af sted i går, der regnede det helt vildt.
Så jeg var nødt til at have min paraply med. Heldigvis fik jeg den ikke brugt andet end, da jeg skulle ud til bilen. Da vi ankom, der skinnede solen.

Jeg nåede kun at få taget et billede af mit outfit. Mit kamera begyndte at fucke op, så gad den ikke at tage billeder, og så gad den godt. Men det begyndte at virke ordentligt senere på dagen. Hvad der havde været galt, det aner jeg ikke. Det kan være, at jeg fik trykket på en knap, så det begyndte at virke igen.

Men I skal ikke snydes for at se billede af mit outfit.

Da vi kom hjem, der fik jeg lige taget et nærbillede af min ene sko, da man ikke kan se dem særlig godt på billede.





Ponchoen er fra Only, nederdelen er fra H&M, skoene er fra Michael Kors, tasken er fra Michael kors og paraplyen er fra Burberry.

Det var det outfit, som jeg havde på i går.
Jeg havde overvejet at tage en mindre taske med, men så spurgte Caspers mor, om jeg ikke ville tage mit kamera med, så det kunne jeg have nede i min taske, så jeg valgte ikke at tage en mindre taske med.

Synes bare lige, at I skulle se mit outfit(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar