torsdag den 30. juni 2016

Så er vi snart på vej til Paris


I morgen tidlig kører jeg, Casper, min mor og min lillesøster til Paris.
Vi overnatter i Tyskland på et hotel. Dagen efter kører vi videre til Paris. Hvor vi skal være i en uge. Når vi kører hjem til Danmark igen, så overnatter vi også et sted i Tyskland.
Vi har lige fået pakket de fleste ting, og nu ligger jeg bare og blogger.

Jeg glæder mig utrolig meget, men samtidig er jeg også trist ved tanken om at skulle af sted, da jeg kommer til at savne babyerne rigtig meget.
Men jeg ved jo, at der bliver passet godt på dem, men alligevel kommer jeg til at savne dem helt vildt.

Jeg har aldrig været i Paris før, så vi skal selvfølgelig se Eiffeltårnet, Notre Dame og Triumfbuen. Vi skal også i Disneyland Paris. Og så har vi planer om at besøge en MAC butik, gå på Starbucks, besøge en vingård, besøge nogen markeder med lækkert frugt, grøntsager og brød osv. Vi skal også besøge et shoppingcenter. Og så skal vi bare slappe af på campingpladsen, hvor der er pool og en sø, hvor man kan bade i. Der er også tennis og bowling på campingpladsen.

Jeg kommer ikke til at få blogget. Måske kommer min tvillingsøster, Kamilla til at lave et par indlæg, men det kommer helt an på, om hun har tid og lyst til det. Bare så bloggen ikke står helt stille. Men det kan sagtens være, at den kommer til at stå stille indtil, at vi igen er hjemme i Danmark.

Det er bare så I lige ved hvorfor, at der pludselig bliver stille.
Men I kan følge mig på Instagram, hvor jeg hedder dyregladpige
Der vil jeg lægge billeder op af vores tur til Paris.
Så der kan I følge lidt med, hvis I har lyst.

Inden længe vil jeg hoppe i seng, da vi skal lidt tidligt op i morgen.
Jeg skal køre de første 3 timer af turen, hvor Casper kører de 3 andre timer indtil, at vi er ved hotellet.

Rigtig god aften(:

Kram Heidi(:

1 kommentar:

  1. Rigtig dejlig ferie til jer og nyd Paris, der er dejligt :-)
    Husk ved Disney land er der to parker, I skal også besøge filmparken, den er bedst for jeres alder og mest spændende :-)
    De ligger ved siden af hinanden, men mange får kun set selve Disneyland og ikke filmland, hvilket er en skam.
    God ferie til jer fra mig :-)

    SvarSlet