søndag den 12. juni 2016

Please stem på min smukke Fox


Nu kan man stemme på min smukke Fox i Petworlds fotokonkurrence.
Man kan stemme indtil den 23. juni.

Man stemmer ved at "like" Fox's billede. Og I finder hans billede lige her

Så det vil betyde ufattelig meget, hvis I vil stemme på ham.
Det kræver vist, at man har Facebook for at kunne stemme.



Jeg er så vild med hans billede. Han ser så glad ud. Og så er han bare ufattelig smuk.
Men det er han jo hele tiden. Det synes jeg i hvert fald.

Sidste år kom han på første pladsen i vores lokale Petworld, hvor han vandt et gavekort på 500kr. Forrige år kom han på anden pladsen i vores lokale Petworld, hvor han vandt et gavekort på 150kr.
Så jeg håber, at han vinder igen i år. Så vil hans billede komme ned og hænge i Petworld igen.
De hænger billedet op af 1. og 2. vinderen i den lokale Petworld.
Og alle dem der er kommet på 2. og 2. pladsen, de kommer med i den årlige Petworld kalender, hvor pengene går til de organisationer, som Petworld donerer penge til hvert år.

Hvis I har et kæledyr med, som I gerne vil have, at jeg skal stemme på, så skriv endelig, så stemmer jeg gerne.

Hvis I stemmer på Fox, og I gerne vil have, at jeg følger jeres blog igennem GFC, bloglovin eller jeres Instagram, så skriv en kommentar, hvor I skriver, at I har stemt, og hvor I gerne vil have, at jeg skal følge jer.

Jeg håber virkelig, at I vil stemme på min dejlige Fox(:

Kram Heidi(: 

1 kommentar:

  1. Det jo så lidt sendt, men hvor er han fin.
    hvordan gik det?

    min hund heder for øvrigt også ræv... han heder Zorro, du kan se ham på min blog.

    SvarSlet