lørdag den 4. juni 2016

Min smukke Fox ved fotografen


I dag var Fox nede i Petworld, hvor han fik taget billede af en fotograf.
Det er, så Fox kan være med igen i år i Petworlds fotokonkurrence.
Det er 4 gang, at han er med. Han var med, da han var 1 år. Men der gik jeg ikke op i konkurrencen. Jeg ville bare gerne have et billede af Fox. Da han var 2 år, der tog jeg ham ikke med derned. Og det har jeg fortrudt, fordi jeg gerne villa have et fra hvert år. Men så da han var 3 år, der fik han igen taget billede. Der vandt han 2. pladsen i vores lokale Petworld. Da han var 4 år, der var han igen med, og der vandt han 1. pladsen i vores lokale Petworld. I hver butik findes der to vindere, hvor den med flest stemmer kommer på 1. pladsen og den med næst flest kommer på 2. pladsen. Dem der er kommet på 1. pladsen og 2. pladsen i hver butik, de er med i finalen om at blive Danmarks sødeste kæledyr. Der bliver der fundet 3 vindere. Hvor der selvfølgelig er en 1. plads, 2. plads og 3. plads.

Men vi var så nede i vores lokale Petworld i dag for at få taget billede.



Jeg er så vild med billedet. Han ser så glad ud. Og så stråler hans øjne. Han kigger direkte ind i kameraet. Man kan se hans hundetegn, hvor der er et billede af ham på. Han drejer hovedet en lille smule på skrå. Og så ligger han ned. På det billede hvor han var 1 år, der stod han op. På de to andre han har fået taget, der sidder han ned. Så jeg ville gerne have, at han lå ned på billedet i år. Og det gjorde han.
Jeg er bare SÅ glad for det billede.

Jeg synes selv, at jeg har verdens smukkeste hund. Det synes alle ejere sikkert om deres hunde.
Og det synes jeg også om My Little Pomeranian (altså Fox).

Så nu kan konkurrencen bare komme an. Vi er klar til, at der skal stemmes. Og så håber vi, at han får nok stemmer, så han kan blive nr. 1 eller nr. 2 i vores lokale Petworld igen.

Vindernes billede kommer til at hænge nede i den lokale Petworld, så der har Fox hængt i 2 år. Jeg elsker, at alle kan se billedet af ham. Og de kan genkende ham dernede. Så lad os håbe, at han kommer op at hænge dernede igen. Men uanset hvad så er jeg stolt af ham. Han er simpelthen den kærligste hund, og han har den skønneste personlighed.

Men når man kan stemme, så skriver jeg det selvfølgelig herinde, og så håber jeg, at I til den tid vil stemme på ham.

Rigtig god lørdag aften(:

Kram Heidi(: 

1 kommentar:

  1. Du har helt bestemt en smuk og dejlig vuffe :-)
    Rigtig godt billede af Fox.
    God varm søndag til jer :-)

    SvarSlet