tirsdag den 21. juni 2016

Kan jeg lide hende, eller kan jeg ikke lide hende?


Der er nogen kendte, hvor jeg er lidt i tvivl, om jeg egentlig kan lide dem eller ej.
Det samme gør sig gældende med realitydeltageren og bloggeren Mascha Vang
Jeg kan bedre lide hende nu end dengang, hvor hun var med i Paradise Hotel.
Jeg begyndte bedre at kunne lide hende, da hun begyndte at komme sammen med Andreas Bo. Hvorfor, det ved jeg ikke.

Jeg tror, at det er, fordi jeg synes, at hun opfører sig lidt mere "voksent" end dengang med Paradise Hotel. Men der var hun jo heller ikke særlig gammel, men stadigvæk kunne jeg ikke lide der.
Og det er nok det indtryk, der har hængt ved, men da hun begyndte at blogge, så synes jeg, at jeg fik et andet syn på hende. Et mere positivt syn på hende.

Er der nogen kendte, hvor I har sådan lidt blandede meninger om dem(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar