søndag den 26. juni 2016

Jeg elsker Michael Kors


Altså jeg elsker mærket, ikke personen.
Jeg er helt vild med mærket Michael Kors.

Inde på Nelly har de så mange lækre ting med Michael Kors.
Jeg har forelsket mig i flere ting derindefra.

Hvis jeg skal købe noget derinde, så sørger jeg for at tjekke, om der er en rabatkode til Nelly
Hvis jeg kan spare penge, så vil jeg da gerne det. Det er da kun lækkert at spare lidt penge.

Jeg har lige set, at de har et cover til Iphone fra Michael Kors. Hvorfor bliver der ikke laves covers til min mobil af kendte mærker?
Alle de fede covers sådan generelt, de er som regel til Iphones.
Mit næste Michael Kors køb bliver nok et par sneakers. Der er så mange flotte Michael Kors sneakers.

I kan se lidt af deres Michael Kors ting lige her
Hvis man går ind under Designers og derefter under M, så er der også to andre kategorier med Michael Kors. Nemlig smykker og ure.

Nelly holder lige nu udsalg, og der kan I finde en Nelly rabatkode til udsalget.
Eller vil ikke sige at det er en rabatkode, men det kalder de det. Det er et link til deres udsalg.

Er der nogen, der er lige så vilde med Michael Kors ting, som jeg er(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar