tirsdag den 21. juni 2016

Hjemmebagt squashkage


Hvis der er en kage, som jeg elsker, så er det en squashkage.
Jeg har egentlig aldrig haft smagt squash før, at Casper puttede det i frikadellerne. Og der smagte det fint. Da jeg så hørte om squashkage, så var jeg lidt skeptisk. På trods af at squash ikke smager af det helt vilde, så synes jeg, at det lød lidt underligt at putte det i en kage.
Men igen kan man ikke smage squashen. Men kagen smager bare vildt godt.

Jeg vil gerne prøve at bage den selv, men jeg har ingen opskrift, så jeg har været inde på nettet, hvor jeg fandt en opskrift på squashkage

Nu må vi se, om den smager ligesom de squashkager, som jeg før har smagt.

Men jeg tænker, at der vel ikke er den helt vilde store forskel på opskrifterne. En squashkage er vel en squashkage? Jeg ved godt, at der godt kan variere lidt af indholdet, men jeg tænker, at udfaldet bliver det samme.

Hvis I ikke har smagt squashkage før, så kan jeg virkelig anbefale det(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar