søndag den 19. juni 2016

FIFA er jo et fodboldspil?


Ej, nogen gange er jeg virkelig længe om at fatte ting.
Som fx det er først indenfor de sidste 2 år, at jeg har opdaget, hvad Firefox' logo forestiller.
Jeps, jeg er ret langsom.

Men det er ikke det eneste, som jeg er langsom med. Jeg har fundet ud af, at spillet FIFA er et fodboldspil

Jeg har hørt om spillet FIFA før, men jeg har altså hele tiden troet, at FIFA var et spil, hvor man skulle køre om kamp mod hinanden i biler. Sådan et spil med hvem der kommer først.
Nu undrer jeg mig virkelig over, hvad det spil med bilerne hedder.
Kan være, at det spil jeg tænker på, at det ikke er et kendt spil. Der findes sikkert mange spil, hvor man skal køre om kamp mod hinanden i biler. Eller det ved jeg ikke. Jeg er ikke så meget inde i PlayStation. Og det kan man tydeligvis høre eftersom, at jeg i flere år har troet, at FIFA var et spil om biler.

Jeg har før spillet meget PlayStation. Og det har Casper vist også. Men jeg har mere spillet Crash Bandicoot og Tekken.

Det er utroligt, at jeg ikke har lagt mærke til, at FIFA er et fodboldspil, fordi det er et vildt populært spil. Men ja, jeg synes også, at det er utroligt, at jeg først indenfor de sidste par år har opdaget, at Firefox' logo er en rød ræv.

Er der nogen ting, som I har været længe om at opdage(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar