tirsdag den 21. juni 2016

Et mærke jeg er vild med


Der er mange mærker, som jeg er vild med.
Et af dem er mærket By Malene Birger

Jeg synes, at hendes covers til Iphones samt tasker er vildt fede.
Jeg er personligt ikke så meget til det tøj, som hun laver.
Men taskerne er jeg vilde med. Jeg synes, at det er ærgerligt, at man ikke kan få de covers til min mobil. Det er ret øv.

Jeg havde på et tidspunkt set et etui til ens pas fra By Malene Birger, men det kan jeg ikke finde inde på hendes hjemmeside. Jeg mener, at det var derinde, at jeg har haft set det.
Det kunne jeg virkelig også godt lide. Det var et, som jeg godt kunne finde på at købe på et tidspunkt. Hvis det altså stadigvæk kan fås.

Kender I et sted, hvor man kan købe et By Malene Birger etui til ens pas(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar