søndag den 12. juni 2016

En fin hængekøje fra Fatboy


Jeg er egentlig ikke så meget til hængekøjer, men jeg er helt vild med hængekøjen fra Fatboy

Men jeg er ikke så vild med den farve, som den fås i inde på hjemmesiden.
Men jeg er nok også mere til lidt skrigende farver. Det kunne være fedt at have sådan en i neongrøn eller neonblå.



Den ser så behagelig ud. Jeg kan sagtens forestille mig selv ligge i den på en varm sommerdag og bare ligge og halvsove, mens man ligger og får sol. Man skal selvfølgelig huske solcremen.
Men kan også forstille mig, at det ville være hyggeligt at ligge og læse en god bog, mens man ligger i den.

Min mor havde engang sådan en "hængesofa" til at have udenfor. Og den lå jeg tit i, og jeg fandt det virkelig afslappende bare at ligge der, mens den gyngede lidt frem og tilbage.
Jeg ved ikke, om det hedder en "hængesofa", men jeg ved ikke, hvad man kalder sådan en, så det kalder jeg den bare.

Har I en hængekøje(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar