lørdag den 11. juni 2016

Arme riddere smagte bare bedre dengang


For et godt stykke tid siden der lavede Casper arme riddere til os.
Jeg kan huske, at da jeg var barn, der smagte arme riddere så godt
Casper havde aldrig smagt det før. Og jeg glædede mig vildt til at smage det igen,
da jeg kan huske, at jeg var vild med det som barn.
Da jeg tog den første bid, så kunne jeg genkende den der lækre smag.
Men efter første bid så begyndte det at blive for vammel.

Jeg kunne pludselig ikke se det lækre i arme riddere mere.
Eller jeg synes, at de ser lækre ud, men det blev for vammelt.
Og sådan husker jeg bare slet ikke arme riddere. Men det er jo franskbrød stegt på en pande.

I den opskrift som jeg har linket til i dette indlæg, der ligner de ikke de arme riddere, som vi lavede, og som jeg plejede at få som barn.
Men jeg kan se i opskriften, at de har brugt toastbrød, og vi brugte franskbrød.

Kan I lide arme riddere(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar