søndag den 1. maj 2016

Ugler til vores fødselsdag


Da jeg og Casper holdte fælles fødselsdag, der havde vi booket Joan og hendes 3 skønne ugler, som jeg før har skrevet om.
Det indlæg kan I se her

Man kan nemlig booke Joan til at komme ud og fortælle om hendes store kærlighed til ugler, og hvor man får lov til at holde dem. Det var helt fantastisk at se Ullu, Molly og lille My igen.



Min lillesøster og Ullu



Min mor og Ullu



Smukke Ullu



Smukke Molly



Mig og Ullu



Min veninde, Camilla, som holder Molly, og jeg har lille My siddende på min ene skylder, og så holder jeg Ullu.

Jeg fik desværre ikke taget nogen billeder af lille My tæt på. Jeg ville gerne have haft taget flere billeder af kun uglerne, men nu var det jo ikke derfor, at de var der. Men jeg fik da taget lidt billeder kun af uglerne.

Da Joan og hendes kæreste kom, så gav hun mig My, og mens de satte op, så gik jeg ind til gæsterne. Jeg ville nemlig fortælle, at de skulle komme med ud i haven. Men de snakkede, og mens jeg stod der med My på fingeren og ventede på, at jeg kunne komme til at sige noget, så begyndte folk at kigge på mig, og de opdagede så, at jeg holdte en lille ugle på fingeren.
Folk skulle pludselig tage billeder og høre, hvad det var for en. Da vi kom ud i haven, så sad Ullu og så, så smuk ud. Han faldt helt ind i naturens farver. Han sad bare der helt rolig og var så utrolig smuk. Gæsterne begyndte at tage billeder af uglerne og begyndte at spørge ind til dem. Jeg blev positiv overrasket over, at folk var så vilde med dem.
Bare fordi jeg er helt forelsket i dem, så er det jo ikke ensbetydende med, at gæsterne ville være det, men jo, de var helt vilde med dem. Og det forstår jeg godt. De er bare så fantastiske.
Det var sådan et godt arrangement. Jeg er så glad for, at vi bestilte Joan og hendes ugler til at komme til fødselsdagen.

Min veninde er ikke så glad for fugle, og hun havde for et par uger siden sagt, at hun ikke troede, at hun ville holde en, men hun endte med at få holdt Ullu og Molly.

I kan følge de 3 skønne ugler, Ullu, Molly og lille søde My på deres Facebook UgleRiget
Der kan I se billeder af uglerne, og Joan ligger også videoer op af dem. Samtidig fortæller hun også om de arrangementer, som de skal til, hvor man kan komme og møde uglerne som fx Harry Potter Festival, som de var med til sidste år.

Det var i hvert fald en kæmpe oplevelse for mig, Casper og gæsterne.

Det var i hvert fald skønt at se uglerne igen(:

Kram Heidi(: 

1 kommentar:

  1. Vi er også vilde med ugler :-)
    God idé du der fik :-)
    Vil huske UgleRiget :-)
    Tina & Maria

    SvarSlet