søndag den 29. maj 2016

Noget som jeg ønskede mig som barn


Der var noget, som jeg altid ønskede mig, da jeg var barn.
Det var et badebassin eller nærmere en "pool." Sådan en man selv kan sætte op.
Jeg har haft mange badebassiner som barn. Både et almindeligt rundt et, men også et oppusteligt et, hvor der var en lille rutsjebane, og en palme hvor der kunne komme vand ud af.

Inde på Wupti sælger de ikke kun elektronik længere. De sælger også legetøj, ting til børneværelset, pools, havemøbler, lamper og meget andet. Jeg elsker, at man nu kan købe sådan ting derinde.
Hvis I står og skal købe noget derinde, så kan I tjekke på diverse rabatsider, om der skulle være en rabatkode til Wupti
Det ville da være lækkert lige at spare nogen penge, hvis man alligevel skulle købe noget.



Min søsters ex havde sådan en pool. Og jeg husker, at det var svært at få den til at stå op. Mine forældre fik også en. Den stod ikke helt lige op som den på billede, men den stod mere op end den min søsters ex havde.
Men når jeg ser sådan et billede, så får jeg helt lyst til at få en igen.
I finder forresten denne pool lige her

Og her får I også lige en lækker rabatkode til Wupti

Nu er jeg interesseret i at høre om, I har haft sådan en pool før, og om I kunne få den til at stå lige op. Og om I eventuelt gjorde noget specielt for at få den til at stå lige op.

Så fortæl endelig om jeres erfaringer med disse pools(:

Kram Heidi(: 

1 kommentar:

  1. Jeg købte en engang, fyldte vand i,næste morgen da jeg kom ud var den faldtet helt sammen,vandte var røget ud,det viste sig der haved været hul i da vi købte den,surt,men vi fik pengene tilbage,jeg vil sige det er bedre at købe en der ikke skal pustet op,især hvis man har kat,det har vi også prøvet,hvor de har kradset hul i den.
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet