onsdag den 25. maj 2016

Mad som jeg savner


Både om sommeren og vinteren er der mad, som er svære at få på andre årstider.
Som fx om vinteren savner jeg alt det lækre frugt som jordbær, kirsebær og vandmelon.

Om sommeren har jeg nogen gange lyst til lækker kransekage
Og ja, så kunne jeg bare bage noget kransekage selv, men det gider jeg ikke. Så jeg venter til hvert nytår. Men kransekage er noget, som jeg ofte får lyst til. Jeg har da nogen gange overvejet at lave kransekage til nytår, men så var det lettere bare at købe en. Og jeg synes altså også, at dem man kan købe i butikkerne, at de smager vildt godt.

Ja, jeg får altså lyst til underlige ting nogen gange.
Jeg kan også få lyst til æbleskiver eller ris a la mande om sommeren.
Her om sommeren er det også svært at få kaki frugter. Jeg elsker at få dem i en salat. Det giver en skøn sødme. Men de er svære at få fat i.

Så om sommeren savner jeg ting, som man mest kan få om vinteren, og om vinteren savner jeg ting, som man mest kan få om sommeren.

Er der noget mad, som I nogen gange savner(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar