onsdag den 25. maj 2016

Kylie og Kendall Jenner


Kylie og Kendall Jenner er blevet virkelig populære. Jeg kan huske at have set dem i sæson 1 af Keeping Up with the Kardashian. Jeg har desværre ikke set de andre sæsoner.

Men der kan jeg huske to meget livlige tvillinger. Jeg synes virkelig, at de har forandret sig med udseendet. Jeg kan faktisk næsten ikke kende dem. Da de var små, der kunne jeg ikke kende forskel på dem. Men nu kan jeg tydeligt se, hvem der er hvem.

Jeg kan bedre lide Kendall end Kylie. Jeg ved ikke, hvorfor jeg ikke kan lide Kylie.
Jeg synes, at Kendall ser sødere ud. Okay, det er lidt et dumt argument. Men det er altså sandheden.

Jeg synes til gengæld, at Kendall Jenner ligner mindre de andre Kardashian søstre, end Kylie Jenner gør
Hun ligner til gengæld vildt meget sine andre søstre.

Hvem af dem synes I, der ligner mest de andre søstre(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar