søndag den 22. maj 2016

Jeg kigger på lænestole


Jeg og Casper har længe talt om, at vi godt kunne tænke os en lænestol.
Jeg har i noget tid kigget på lænestole på nettet, men jeg er ufattelig kræsen, så jeg har ikke haft fundet nogen, som jeg kunne finde på at tage ud at kigge på. Jeg skal nemlig afprøve den, før jeg vil købe en.

Jeg har nogen krav til den lænestol, som vi vil have. Eller bliver måske mest mig, der kommer til at bruge den, så det er mest mig, der bestemmer, hvordan den skal være.

Men det skal være sådan en rigtig blød lænestol
Sådan en hvor man føler, at man nærmest synker helt ned i.
Det skal være en, som er stiv som et bræt. Jeg skal kunne læne mig tilbage i den.
Allerhelst ville jeg gerne have, at når man lænede sig tilbage, at der kom sådan en frem under stolen til benene. Men jeg kan også godt "nøjes" med, at man køber en fodskammel til stolen.

Men jeg har faktisk fundet to, som ser rigtig bløde ud. Det er noget i denne stil, som jeg leder efter.





De ser utrolig bløde ud.
Specielt den sidste.
Men jeg synes, at de er lidt dyre. Og jeg er altså ret nærig, når det kommer til møbler.
Men hvis jeg skal give så meget for en lænestol, så skal den virkelig også være ufattelig blød og utrolig behagelig at sidde i.
Det kan også godt være, at lænestole bare er så dyre nu til dags. Men jeg havde ikke regnet med, at den lænestol, som vi skal have, at den skulle koste så meget, men jeg beslutter ikke noget endnu.
Jeg skal først ud og se på nogen forskellige lænestole og afprøve dem, og så kan jeg tage hjem, og så skal jeg tænke over, om der var en af dem, som jeg bedst kunne lide.
Det kan også være, at det bare slår mig, at når jeg prøver en, at jeg bare tænker "det skal være denne her."

Nu må vi se, hvad det ender med.

Men ud fra hvordan disse her ser ud, så er jeg ret vilde med dem.

Hvad ville I give for en lænestol(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar