onsdag den 25. maj 2016

Jeg elsker gaveæsker


Når jeg pakker gaver ind, så elsker jeg at gøre noget ud af indpakningen.
Jeg elsker at pakke gaver ind i fine gaveæsker

Jeg elsker at købe gaveæsker. Det er altid rart at have nogen liggende til, hvis man pludselig skal pakke en gave ind. Jeg synes bare, at det ofte er svært at finde gaveæsker i fysiske butikker.
Men så er det godt, at man kan købe gaveæsker på nettet. Der er også et meget større udvalg på nettet. Eller det synes jeg.

Specielt til jul går jeg op i, at gaverne skal pakkes forskelligt ind. Altså selvfølgelig er der nogen, der får det samme gavepapir osv. Men jeg pakker ikke alle gaverne ind i det samme.
Så der kan jeg godt lide at bruge gaveæsker. Mest bruger jeg det til fx tøj. Men også små ting som fx en eyeliner osv.

Jeg har desværre ikke så mange gaveæsker lige nu. Men jeg er altid på udkig efter fine gaveæsker. Jeg er bare ikke så meget til gaveæsker med prikker eller striber. Dem findes der så mange af. Jeg kan godt lide, at der er noget motiv på dem.

Kan I bedst lide at pakke gaver ind i gavepapir eller gaveæsker(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar