tirsdag den 10. maj 2016

Hvor er du?


Forleden lå jeg inde i sengen, mens jeg var på computeren. Nala havde lige kravlet ind i Caspers dyne. Hun elsker at ligge og sove under en dyne.
Simba kom lidt efter op i sengen, og så opdager han, at dynen bevæger sig, og at det er Nala, der er derinde. Men han blev nysgerrig, og han skulle lige undersøge, hvor hun egentlig var henne. Dynen lå ikke fladt på sengen, så det var nærmest som en hule, som Nala kunne kravle ind i.











Jeg kunne simpelthen ikke lade hver med at smile, da han opdagede, at der var en inde i dynen.
Det var så sødt, at han var nysgerrig, og at han gik og kiggede, om han kunne få øje på hende.

Det er en af de ting, der er så dejligt ved at have dyr. At de giver en et smil på læberne, når man mindst venter det.
De laver så mange sjove ting, og det kan virkelig gøre, at man kommer i et godt humør.

Sådan er det i hvert fald med mig. Jeg elsker, når en af babyerne bliver laver et eller andet sjovt, og at jeg så får et smil på læberne på grund af det.

Hvis I har en lille historie om, hvordan jeres dyr fik et smil på jeres læber, så må I endelig gerne skrive en kommentar.

Jeg vil elske at høre jeres små historier om jeres dyr(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar