fredag den 27. maj 2016

Fødselsdags give away


Nu kommer der endnu en fødselsdags give away her på bloggen.
Som jeg har nævnt i min anden give away, så har min blog fødselsdag den 30. maj.
Der har jeg haft bloggen i 5 år.
Det er helt utroligt, at jeg allerede har blogget i 5 år.

Men denne give away er en, som jeg selv har købt. Jeg elsker at læse bøger om mordsager, der er begået i Danmark. Altså sager fra virkeligheden.



En heldig læser kan vinde bogen "Opklaret! Liget i pyjamas."
Det er bog nummer 1. Der er også en nummer 2. Men man behøver ikke læse nummer 1 for at læse nummer 2, da det som sagt er om flere forskellige mordsager. Så det hænger ikke sammen. Så 2'eren er bare en fortsættelse med flere mordsager.

Her er, hvad der står om bogen på nettet:

"Liget i pyjamas giver gennem 11 autentiske kriminalsager et unikt indblik i politiets arbejdsmetoder og efterforskernes sejre og nederlag i det ofte månedslange opklaringsarbejde. En verden, der ligger meget langt fra formiddagsbladenes hurtige spisesedler og mediernes overfladiske omtale."

Jeg har selv bogen, og den er virkelig god. Jeg har både læst nummer 1 og nummer 2, og begge er rigtig gode.

Reglerne er:

Du skal følge min blog enten via GFC eller via Bloglovin 
Dette giver automatisk 1 lod.

Hvis du vil optjene endnu 1 lod, så skal du følge mig på Instagram,
hvor jeg hedder @dyregladpige
Dette giver 1 lod.

Så i alt kan du optjene 2 lodder.

Du skal lægge en kommentar, hvor du skriver, om du deltager med 1 eller 2 lodder.
Samt du skal skrive din mail, så jeg kan kontakte vinderen. (Husk det med mailen. Hvis mailen ikke står der, så tælles kommentaren automatisk ikke med.)

Give awayen slutter på bloggens fødselsdag, som er mandag den 30. maj 2016.

Husk at jeg også har en anden fødselsdags give away kørende, hvor man kan vinde et gavekort.
Den kan I finde over i venstre side af bloggen.

Jeg håber, at I har lyst til at være med(:

Kram Heidi(: 

5 kommentarer:

  1. Tillykke med bloggens 5 års fødselsdag, den bog ville jeg mægtig gerne læse, deltager med 2 lodder. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg deltager med et lod og hååååber da jeg elsker en god krimi mvh Eva evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  3. Deltager med 1 lod - Jeg elsker krimier,k så mon ikke at jeg vil kunne lide bogens tema :)
    Tillykke med fødselsdagen!
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  4. Jeg deltager med to lodder :) Tillykke med dagen!!

    Landstroem@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg deltager med en enkelt lod. Tillykke med blog fødselsdagen. Godt gået

    fam.nyegaard@gmail.com

    SvarSlet