onsdag den 11. maj 2016

Dårlige scorereplikker


Jeg tror faktisk, at jeg aldrig har brugt en scorereplik. I hvert fald ikke en af de klassiske og dårlige. Ej, jeg tror faktisk aldrig, at jeg har brugt en scorereplik for at score en fyr. Nok fordi de fleste af de fyre, jeg har mødt, det har været igennem nettet.

Men der findes så mange dårlige og underlige scorereplikker. Specielt sådan nogen klassiske nogen, som alle næsten kender.
Fx "Jeg har glemt mit telefonnummer. Kan jeg låne dit?"

Den er så kendt. Og den slags scorereplikker findes der en masse af.
Men jeg sad lige og læste lidt på nettet, og der faldt jeg over nogen artikler om scorereplikker

Og der kom jeg så til at tænke på alle de klassiske og dårlige scorereplikker, der findes.

Her er nogen andre scorereplikker, som jeg synes, der er dårlige:

Da du blev født, græd himlen, for den mistede sin aller smukkeste stjerne.

Spiser du Kellogg's frosties? For du vækker en tiger i mig.

Vil du med hjem og se min frimærkesamling?

Gjorde det ondt, da du faldt ned fra himlen?


Det var lige nogen af de scorereplikker, som jeg kan komme i tanke om, som jeg kender.
Jeg kan faktisk ikke huske, om der er nogen, der har prøvet at score mig med en plat scorereplik.
Men disse er simpelthen så platte. Og hvis nogen brugte dem på mig, så ville jeg bare tænke, hvor mange han havde prøvet at bruge den på. Jeg er ikke så meget til sådan nogen scorereplikker.

Jeg har heller aldrig turde bruge en af disse scorereplikker. Da jeg var single, der turde jeg ikke gå hen og snakke med en fremmed fyr, så jeg ville da aldrig turde at have sagt en scorereplik.
Nu kom fyrene også hen til mig, når jeg var i byen.
Det var så ikke en scorereplik, men engang da jeg stod med ryggen til en fyr, der rykkede jeg en stol, og pludselig klappede han mig i røven uden at sige noget. Jeg blev helt overrasket. Jeg spurgte også, hvorfor han gjorde det, men kan ikke huske svaret. Han var sikkert skide stiv.
Ellers kan jeg huske, der er fyre, der har spurgt, om jeg vil danse.
Men jeg tror ikke, at jeg har oplevet at få en dårlig scorereplik.

Er der nogen, der har prøvet at score jer med en scorereplik(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar