lørdag den 30. april 2016

Hygge til en lørdag aften


Når jeg og Casper skal slappe af og hygge os, så ser vi tit serier eller film.
Som regel ser vi serier, men hvis vi ikke har nogen serier at se, så ser vi en film.

Et sted vi ofte bruger til at leje film er Blockbuster. Jeg vidste faktisk slet ikke, at man kunne leje film hos dem online før, at jeg engang skrev et indlæg om dem.
Jeg har lejet meget film i deres fysiske butik. Jeg ved ikke, om de overhoved har nogen fysiske butikker mere.

Men vi lejer tit film derinde. De har en masse forskellige genrer af film
Jeg kan godt lide at se krimi. Casper kan også godt lide at se krimi. Men hvis jeg fx sover til middag, så kan han godt finde på at leje en anden film som fx Star Wars eller en action film.

Når den nye film om Afdeling Q kommer derinde, så skal vi også leje den. Jeg kan desværre ikke gå i biografen pga. min angst. Og den film vil jeg vildt gerne se.

Så hvis I skal hygge en lørdag eller en anden dag med en film, så kan både jeg og Casper anbefale Blockbuster. Vi bruger den flere gange om måneden herhjemme.

Lejer I eller køber I mest film(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar