mandag den 25. april 2016

Gode citater


Jeg elsker at læse citater.
Så her kommer et par af dem, som jeg godt kan lide.

"Madlavning er som kærlighed. Man skal kaste sig hæmningsløst ud i det, eller også slet ikke."
Af Harriet van Horne.

"Min mor sagde altid, at når man har problemer, skal man sætte sig op på en lille sky og kigge ned på dem, så opdager man, hvor små de er, og hvor nemme de er at overskue."
Af Lisbeth Dahl.

Jeg kan godt lide disse to fine citater om livet
Jeg fandt dem inde på Søndags hjemmeside.
Nogen af dem derinde er altså også lidt mærkelige. Ellers er det bare mig, der ikke helt forstå dem.
Men nogen af dem er også gode.

Jeg elsker citater. Citater får mig ligesom til at tænke lidt, synes jeg.

Jeg ville bare lige dele disse fine citater med jer(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar