søndag den 27. marts 2016

Mine fødselsdagsgaver


I går havde jeg fødselsdag, hvor jeg blev 25 år. Tænk, at jeg allerede er blevet 25 år.
Dagen startede ud med, at jeg blev vækket af Casper og babyerne med fødselsdagssang og gaver.

Af Casper fik jeg noget, som jeg havde ønsket mig i rigtig lang tid, men som jeg aldrig har fået sparret sammen til.



Jeg fik en Burberry paraply. Jeg er så glad for den. Han havde skrevet et kort inde på hjemmesiden, og det var skrevet på Burberry papir og lagt i en Burberry kuvert. Paraplyen var pakket ind i en Burberry æske.
Jeg er vild med den. Man kan tydeligt mærke hvor god kvalitet, at den er lavet i.

Jeg fik derudover gaver fra min mor og lillesøster, Kamilla, min svoger samt fra to af min oldemors venner.



Af min mor fik jeg en Guess pung plus der var en lille ekstra pung. Denne pung passer sammen med min Guess taske, som jeg fik af Casper forrige jul.
Af Kamilla fik jeg en elektrisk fodfil. Den ligger ikke i pakken, da jeg har haft brugt den på Casper, og så fik jeg en Mumi ske og Mumi servietter af hende. Af min svoger fik jeg sæson 6 af The Good Wife. Af min oldemors venner fik jeg en håndcreme samt nogen blomsterløg. Når vejret bliver bedre, så skal jeg have sat blomsterløgene ud.

Jeg får flere gaver midt i april, hvor jeg og Casper holder en fælles fødselsdag.

Men jeg er meget glad for mine gaver(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar