søndag den 27. marts 2016

Det er vi glade for herhjemme


Som jeg har nævnt flere gange, så er Fox ret kræsen. Og det er både med foder og godbidder.

Men noget foder som Fox flere gange har fået, det er foder fra Olivers.
Det er hundefoder af naturlige råvarer
De har blandt andet foder uden korn.

Men hvis man har en kræsen hund, og man ikke ved, om ens hund nu kan lide Olivers hundefoder, så er det mange penge at kaste efter en pose foder, men de har smagsgaranti på deres foder.
Ellers har de også prøveposer på 200 gram, som koster 15 kr. Så kan man ligesom prøve fodret af og se, om det er noget, som ens hund kan lide.

Lige nu får kattene kattefoder fra Olivers. Jeg brugte mine point i Matas på en sæk kattefoder. Det synes jeg var mega fedt, at man kunne købe en pose kattefoder for sine Matas point.
Jeg ved ikke, om de har det derinde mere, men de havde både kattefoder og hundefoder, som man kunne bruge sine point på.

Nå, men det var bare et lille tip til jer. Både det med de prøveposer og at man for lidt tid siden kunne købe kattefoder og hundefoder fra Olivers for sine Matas point.

Bruger I Olivers hundefoder eller kattefoder(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar