torsdag den 31. marts 2016

Bliv nu godt vejr


Hvor bliver det gode vejr af?
Jeg synes, at vejret for tiden er trist, og her har det regnet de sidste par dage.
Vejret har været underligt. Så har det regnet, og lidt senere har solen skinnet.
Og sådan har det bare skiftet i løbet af dagen.

Men jeg håber, at det gode vejr snart er på vej.
Jeg glæder mig til, når jeg kan sidde ude i vores lækre havemøbler
Vi fik nye havemøbler forrige år. Før der sad jeg ikke så meget udenfor.
Det var mest i vores solvogn, at jeg lå.

Men efter at vi fik nye havemøbler, så har jeg siddet mere udenfor.
Fx kan jeg godt lide at sidde udenfor og læse.
Når man har nogen lækre havemøbler, så får man også mere lyst til at være udenfor.
Eller det gør jeg i hvert fald.

Nu håber jeg, at vejret snart bliver bedre. Casper får ferie på fredag i næste uge.
Så det ville være lækkert, hvis vi kunne være mere udenfor på vores terrasse.
Vi kan godt lide at sidde ude på terrassen og få en is eller spise jordbær.
Eller bare sidde og snakke.

Jeg er i hvert fald glad for vores terrasse med vores havemøbler(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar