fredag den 12. februar 2016

Snart konfirmationstid


Hvert år når konfirmationstiden nærmer sig, så tænker jeg tilbage på min konfirmation
Det er i år 10 år siden, at jeg blev konfirmeret. Tænk, at det allerede er 10 år siden.



Jeg og Kamilla på vores konfirmationsdag



Mine gaver. Jeg fik en MP3 afspiller, en Scott hættetrøje, en deodorant, smykker og penge.



Desserten kom ind på sådan nogen fade, hvor de satte ild til den der ting, som der står ild op ad.
Der var to fade, men det kan man ikke se på billedet.



Bordpyntningen. På bordet lå der små tændstikæsker, hvor der på nogen af dem var sat billeder på af mig og Kamilla fra, da vi var barn. Ikke de kønneste billeder. Jeg kan huske, at jeg gerne villa have, at det skulle være nogen nyere billeder af os, hvor vi så godt ud, men vores mor synes, at det var sjovt, at det var barndomsbilleder. Kamilla havde også broderet nogen mønstre i samarbejde med vores oldemor, som også blev sat på nogen af tændstikæskerne.

Jeg og Kamilla var også i fjernsynet i forbindelse med vores konfirmation. Det var i aftennyhederne.
Man så os planlægge, hvad vi skulle have at spise til konfirmationen, og at jeg og Kamilla prøvede vores kjoler og sko. Der var også en dreng med. Altså ikke hjemme ved os. Men de havde også været ude at optage ham. Det var sjovt at være med i fjernsynet.

Hvordan var jeres konfirmation(:?

Kram Heidi(: 

1 kommentar:

  1. I er bare så smukke, I2 :-)
    Det lyder som en skøn konfirmation og dejlige fotos fra dengang :-)

    Jeg blev konfirmeret i en stor historisk kirke og holdt festen hjemme på slægtsgården med levende musik, mange taler og sange, gourmet mad som min mors kollega og hendes hjælpere stod for, skøn fest og dejlige minder :-)
    Jeg ønsker jer en dejlig Valentinsdag i morgen :-)

    SvarSlet