lørdag den 27. februar 2016

Billeder af blomster


Jeg glæder mig til, at foråret kommer. Jeg elsker, når blomsterne begynder at springe ud.
Det ser så smukt ud. Men heldigvis kan man jo købe blomster, som man kan have indenfor, så man kan nyde synet af blomster på trods af, at de ikke er sprunget ud i haverne endnu.

Jeg elsker at tage billeder af smukke blomster
Jeg ved ikke hvorfor, men det gør jeg bare. Og det er både blomster som er ude i naturen men også blomster, som man kan have indenfor.

Generelt elsker jeg bare at tage billeder af naturen.

Men her kommer der nogen af de billeder, som jeg har taget af blomster.









De to sidste billeder har jeg vist haft vist her på bloggen før. Men de to billeder er nogen af de første billeder, som jeg tog af blomster, dengang hvor jeg begyndte at tage billeder af blomster.

Hvilket et af disse billeder kan I bedst lide(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar