tirsdag den 22. december 2015

Lækre vinterjakker


Jeg synes, at der findes så mange lækre vinterjakker
Men jeg skal dog ikke have ny vinterjakke i år.
Jeg ved, at nogen de køber en ny vinterjakke hvert år, men det gør jeg altså ikke.
Jeg har den samme vinterjakke så længe, som den nu kan holde.

Men jeg skal nok ud og købe en ny næste år, selvom min kun er to år gammel.
Men jeg kunne godt trænge til en ny, da lommerne er i stykker indvendig.



Det her er min vinterjakke.
Billede er fra to år siden, da jeg fik den.

Jeg tror, at min næste vinterjakke skal være en, der er lidt kortere end den der. Det her er en lang model. Jeg kunne måske godt tænke mig en, der var lidt kortere.
Og så skal den ikke være hvid. Jeg synes, at hvide jakker hurtigt kommer til at se beskidte ud. Jeg havde engang en hvid vinterjakke. Ærmerne kom hurtigt til at se beskidte ud.
Men jeg har ellers været glad for denne vinterjakke, så jeg synes også, at det er lidt træls, at jeg skal ud og købe en ny næste år, men ja sådan er det.

Hvor tit køber I ny vinterjakke(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar