onsdag den 9. december 2015

Glædelig 9. december


Først vil jeg gerne ønske jer alle en glædelig 9. december.
Jeg er virkelig stresset for tiden. I morgen skal jeg til eksamen i religion på B niveau.
Samtidig er jeg stadig bagud med nogen afleveringer i et andet fag, så jeg har været ret stresset, eller jeg er ret stresset.

Jeg glæder mig til, at eksamen er overstået, så kan jeg koncentrere mig om de to andre fag, som jeg har tilbage. Samfundsfag skal jeg til eksamen i til januar. Men det er en 24 timers eksamen, så der skal jeg ikke forberede mig, da jeg kan sidde på computeren herhjemme og lave det.



Jeg synes, at jeg ofte har travlt i december. Men det har jeg selvfølgelig også, fordi jeg ofte har eksamener der. Så mange af de ting jeg gerne vil, dem får jeg ikke lavet. Men okay sådan er det ofte også i de andre måneder. Så det er ikke noget nyt, men her er det jo ting ang. julen, som jeg gerne vil nå, så det kan jeg jo ikke rigtig udskyde til næste måned.

Men jeg er stadigvæk i julestemning. Babyerne får en godbidstang hver morgen fra Julemanden, som har lagt dem i deres julesok. Og hver søndag får de adventsgaver fra Julemanden fra Petworld og Maxi Zoo. Eller Fox får fra Petworld og de alle tre får fra Maxi Zoo. Man kan kun have en sok i Petworld, så vi valgte, at det skulle være Fox, der fik den i Petworld, fordi Simba er ikke så glad for deres godbidder, så Fox ville nok få mest ud af at få en sok der.
Men så køber vi nogen gange lidt ekstra til dem. Også hvis det er noget, som de ikke kan lide fx af godbidder i deres sok, så køber vi lidt til dem.

Vi skal have pakket nogen af julegaverne ind i denne uge, og vi skal også have skrevet julekort i denne uge, men det venter vi med til efter i morgen, så min eksamen er overstået.

Følger I med i en af julekalenderne i fjernsynet i år(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar