onsdag den 23. december 2015

En lækker rabat


Jeg vil bare lige hurtigt fortælle jer, at Se og Hør Saver har en lækker rabatkode til ASOS
Eller det er nærmere et link til en side med rabat.
Uanset hvad så kan man spare 25 % på deres efterårskollektion.

Se og Hør Saver tjekker jeg sådan relativt tit for at se, om der er kommet nogen nye og lækre rabatkoder. Man kan også se hvilke butikker der er, og så trykke der og se, om den butik har nogen rabatter. Og man kan også trykke på en bestemt kategori som fx elektronik.

Jeg synes, at det er et smart koncept, og specielt hvis man alligevel står og skal købe noget, hvor man kan få rabat på. Man kan da lige så godt spare det, som man kan.
Det synes jeg i hvert fald. Jeg elsker selv, når jeg får sparet penge på noget, som jeg alligevel havde tænkt mig at købe.

Men jeg ville også bare lige give tippet videre(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar