fredag den 13. november 2015

Sæt farve på hverdagen


Da min mor arbejdede som social og sundhedsassistent, der havde hun et lommeur, som hang fast på hendes arbejdstrøje.
Der er mange indenfor sundhedsbranchen, som bruger den slags ure.

Jeg har fået kendskab til siden Color4Care som sælger ting til folk indenfor sundhedsbranchen. Men det jeg vil frem til er, at det jo ikke kun behøver blive brugt til, at hvis man arbejder i branchen.

De har fx et stort udvalg af sygeplejeure i skønne farver
Og jeg kunne netop godt finde på at købe sådan et. Fordi jeg skal ofte til eksamen hver sommer og hver jul, og der må man ikke have sin mobil med ind i forberedelseslokalet, så der har jeg altid Caspers store armbåndsur med, så jeg kan holde øje med klokken. Og jeg har længe tænkt på, at jeg gerne ville have et lille ur til, når jeg skulle til eksamen.

Disse sygeplejeure er så fine. De har dem i alle mulige farver og mønstre. Og så kan man endda købe cover til nogle af urene, så man kan variere farverne på uret. Det synes jeg er vildt fedt.
Samtidig vil det give et frisk pust med sådan et flot og farverigt ur til ens kittel eller arbejdstrøje.





Jeg kan virkelig godt lide disse to ure. Jeg ved bare ikke hvilket et, som jeg bedst kan lide.
Men jeg skal faktisk til at lave en ønskeliste til min veninde, Camilla, og jeg overvejer virkeligt, om jeg skal ønske mig et af disse smarte ure, som jeg kan bruge til mine eksamener.

Det er let og nemt lige at have i ens lomme eller i ens taske.

Det kan også være, at I kender en, som arbejder indenfor sundhedsbranchen, som I synes, som skal have sådan et fint ur i julegave.
Uanset hvad så synes jeg, at I skal kigge forbi hjemmesiden.

Jeg skal i hvert fald lige ind og kigge videre for at se, om jeg skal sætte et af urene på min ønskeliste i år(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar