onsdag den 4. november 2015

Lidt lækkert til mændene


Jeg tror ikke, at jeg sådan generelt har så mange mandlige læsere, men derfor har jeg flere gange skrevet om hjemmesider til mænd. Blandt andet fordi Casper har anmeldt nogle ting på min blog, som er for mænd, men også fordi jeg selv har en kæreste, og jeg kan godt selv lide indlæg, hvor det er inspireret til ens mænd, som fx ideer til julegaver til mænd osv.
Fordi hvis jeg ser noget fedt på en blog, så fortæller jeg det også til Casper.

Nå, men jeg vil fortælle jer om hjemmesiden Power Addict
De sælger træningstøj og træningsudstyr til mænd.

De har blandt andet nogle fede t-shirts, som vil være gode at træne i, men som jeg også synes, at man sagtens kan have på til hverdag.

I kan se deres træningstøj lige Her



Den her synes jeg er ret fed med den tekst.
Jeg kan generelt godt lide t-shirts med en sjov tekst på.




De har også nogle fede hættetrøjer.
Udover det har de blandt andet også træningsbukser.

Af træningsudstyr har de også træningsbælter, hvor de støtter de rigtige steder, når man træner som fx ryggen. De har også fx wrist wraps, som man kan bruge til ens håndled, hvis man styrketræner meget.
Men I kan se hele deres sortiment af deres træningstøj og træningsudstyr inde på deres hjemmeside.

I starten af 2016 der udvider de deres kollektion med kvindetøj, så snart er der også noget for kvinder derinde.

Hvis I eller jeres mænd nu har fundet noget på hjemmesiden, som I gerne vil købe, så kan I få 10 % rabat på alle ordre med koden PA10

Jeg kan i hvert fald anbefale jer og jeres mænd at tage et kig forbi hjemmesiden(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

1 kommentar:

  1. Nice! Jeg synes bare at det er et fedt indlæg til inspiration, en veninde og jeg prøvede faktisk nogle jogging bukser beregnet til mænd fra Zara igår og de var virkelig fede! Passede bare ikke så godt til mig, men min veninde købte dem, da de sad rigtig godt på hende! :-D Så om man er single eller ej er indlæggende nice. :-D

    Love Malene ♥ (Kig gerne forbi.)
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet