lørdag den 7. november 2015

Hyggen ved at se film


Jeg og Casper ser mest serier sammen og ikke så meget film, men det hænder, at vi engang imellem ser en film.

Da jeg ikke kan gå i biografen pga. min angst, så er der mange nye film, som jeg ikke får set.
Ofte er der mange film, som jeg gerne vil se, men som jeg måske ikke har lyst til at skulle købe. Jeg køber ikke rigtig så mange film. Måske fordi når jeg har set den en gang, så er jeg ikke så meget for at skulle se den igen, fordi jeg kan huske, hvad der sker.

Jeg kan derfor godt lide at leje film fx på nettet.
Nu kan det godt være, at det er mig, der er lidt bagud, men jeg har lige fundet ud af, at man kan leje film på Blockbuster på nettet. Det anede jeg ikke, at man kunne.
Jeg troede kun, at de havde fysiske butikker. Jeg har så til gengæld også lejet film i deres fysiske butikker flere gange, dog ikke indenfor de seneste par år, da der ikke ligger en tæt på os.

Blockbuster har et stort udvalg af film
Og der er okay mange derinde, som jeg gerne vil se, fordi jeg netop ikke har kunne gå i biografen for at se dem.

Her er en lille liste med nogen af dem, som jeg gerne vil se, som de har derinde:

The house at the end of time

Skammerens datter

9. april

Cleveland abduction

Og så kunne jeg også godt tænke mig at gense filmene Tilbage til fremtiden.
Jeg har lige skrevet, at jeg ikke gider at se film, som jeg før har set, men det er over 10 år siden, at jeg sidst har set dem, så dem vil jeg gerne se igen.

Der er bare et eller andet hyggeligt ved at sidde og se en film, mens man lige hygger med en skål chips fx. Jeg får helt lyst til snart at se en film med Casper igen. Nu ser vi meget fjernsyn sammen, men det er som sagt serier. Og det er også virkelig hyggeligt. Jeg slapper virkelig af, når jeg ser fjernsyn. Men der er bare et eller andet hyggeligt ved at se en film sammen. Måske synes jeg det, fordi det ikke sker så tit, at vi ser en film sammen.

Er der nogen af disse film, som jeg gerne vil se, at I kan anbefale(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar