torsdag den 5. november 2015

Fine juleduge


Jeg må ærligt indrømme, at jeg altså allerede er begyndt at komme lidt i julestemning nu, hvor butikkerne er begyndt at få julepynt og juleslik frem.
Og i London havde deres storcentre hele afdelinger kun med juleting, så der kom jeg rigtigt i julestemning.

Noget jeg synes, der kan give et hjem julestemning, det er en fin juledug.
Vi har en juledug, som vi plejer at have på vores stuebord. Det synes jeg pynter så fint.

Hos Juledug har de en masse fine juleduge. De har både voksduge og stofduge.

Disse to juleduge er mine favoritter derinde fra





De her er altså virkelig søde. Jeg kommer virkelig i julestemning af juledugen på det første billede.

Hvis I gerne vil se hele deres udvalg af juleduge, så kan I se dem alle lige Her

En ting jeg rigtig godt kan lide ved hjemmesiden, det er, at de har lavet en side, hvor de fortæller, hvordan man skal rengøre en stofdug, tekstildug, voksdug og teflondug.
Der står også, om hvilket vaskemiddel man skal undgå osv.

Hvis I elsker jul og juleduge, så synes jeg, at I skal kigge forbi deres fine hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar