fredag den 27. november 2015

Det der Macbook


Som jeg skrev i et af mine indlæg for lidt tid siden, så er jeg ikke den store fan af Iphones.
Jeg har altid ment, at jeg ikke var fan af Macbook, men jeg er nu kommet i tvivl.

Jeg talte med nogen på et tidspunkt, som sagde de var vilde med Macbook, og de virkede til at have ret god styr på det med computere.
Men de talte så positivt omkring Macbook, og efter der er jeg kommet i tvivl omkring min holdning til dem.

Jeg synes, at Macbook er en pæn computer
Men nu tænker jeg ikke kun på udseendet, når jeg vælger ting som mobil og computer.

Jeg hører mange tale positivt om Macbook, men der er vel alligevel nogen problemer med dem?
Og det skriver jeg, fordi jeg deltager tit i spørgeundersøgelser på nettet, og der står ved mange af dem, at man ikke kan deltage i spørgeundersøgelsen fra en Macbook.

Jeg synes, at de er pæne, og det er fedt, at man kan få nogen flotte wallstickers, eller hvad de hedder, når det er til en computer. Der er blandt andet en med Snehvide, som holder et æble, hvor æblet er Macbooks logo. Det er virkelig fint.
Men igen jeg vælger ikke kun en computer ud fra, om jeg kan få wallstickers til den eller ej.

En anden ting er, at jeg synes, at deres computere er en dyre. I hvert fald i forhold til hvad min computer og mine tidligere har kostet, og de har altså fungeret udmærket til den pris.

Nu kunne jeg virkelig godt tænke mig at høre jeres mening om Macbook(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar