onsdag den 18. november 2015

Aflever dine dyrs julesok i Maxi Zoo og Petworld


Igen i år kan man aflevere sine dyrs julesok i Petworld og Maxi Zoo.
Begge steder skal man have været med julesokken inden den 29 november.

I Maxi Zoo skal man være potemedlem, men det er gratis at blive det. Man skal hente adventsgaven inden søndagen efter, ellers bliver gaven byttet ud med en ny, så man kan vente med at hente dem alle til den sidste advent. Man kan højst tilmelde 3 dyr pr. husstand med en sok.

I Petworld kan man tilmelde 1 dyr pr. husstand. Men hvis du fx har en kat og en hund, så kan du skrive begge navnene på, så gør de det sådan, at hver anden gang er der noget til det ene af dine dyr og de andre gang er det noget til dit andet dyr.
Jeg ved ikke, om man skal hente adventsgaven inden søndagen efter, ligesom man skal i Maxi Zoo.
Men det kan man evt. spørge dem om.
I hver Petworld butik kårer de den flotteste julesok, som vinder et gavekort på 500kr. til Petworld.



Jeg synes, at det er sådan e skøn ide med at give dyrene en adventsgave hver søndag. Jeg glæder mig altid til at skulle ned og se i babyernes julesokke.
Babyernes skal selvfølgelig også have en julesok i butikkerne i år igen. I år er det tredje år, at de har en julesok der. Jeg mener i hvert fald, at det er tredje år. Det er det i hvert fald med Petworld. Det kan godt være, at det er fjerde år, at babyerne har julesok ved Maxi Zoo.

Skal dine babyer have en julesok i en af butikkerne i år(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar